
jumaat kemaren tolong lecturer aja my classmate utk buat database by using microsoft access & tolong diorg wat web portal by using google sites... hasilnye tangisan pon ader!
why must @ dat tym my lecturer sangkut kat s.alam? why on earth is dat??? sgt stressorr.... dah 2taun tggl IT & dah 4 taun lepas blaja access tu... tp, ok je ngajar mende alah tu... cuma few ppl yg let me down T_T
hmmm... kadang² ade yang langsung tak peduli tentang nak jage prasaan org lain & sanggup malukan orang... haritu time pizen journal HR sem 2 sy dah kena skali dgn die.. dis tyme, he repeat that again... kemaren dah kire sy sanggup aja die lg, hopefully die brubah.. tp tak rupenye.. sy kene skali lagi... mcm kuli die plak, die nak suruh sy create & reka sume database die... lupe ke die? bru 15 minit sblm tu dia malukan sy dpn 1 class? sampai menitik airmate sy! mmg annoying!
*i wonder wut type of ppl is dat*
i wish 1 hari nanti die akan sedar, kite tak boleh hidup dlm dunia sendiri je... sume orang salah, kamu sorang je btol... kamu sorang je hebat... org len ceo, kamu nak ngaku ceo jugak... bile org tu best student, baru kamu nak ngaku yg die besfren kamu... ewww... mmg cam bengOm ar kamu... huh!
bile org tu berpengaruh, kamu kate die rapat ngan kamu... at last, kantoi juge, bleh plak org tu tanye kamu, sape name kamu dpn orang ramai... thats wut u call kenalan rapat? name kamu pon die tatau... HAHAHAHA... mmg kami gelak sakan kat kamu... kamu memang mcm #&*$^&@*& !!!

3 comments:
adakah dia tu orang tua yg awk bagitahu dulu?i wonder. :P
yep... huhu...
still d same persOn yg mmg psyco kot...
kemaren die siap tanye soalan kat sy & sy sempat ckp 'ooo' je, die terus smbg berkate² kat clasmate laen, mujur i tanye, u ol sume tak tau tp tak tanye... blablabla...
padahal kan, mende tu die je tatau... org len yg dikatenye xtau & xtanye tu yg explain kat die lak..
sy sengih je kat dpn clas... =D
pergh.. pe'el mcm tu pun ada? huhu.pacik tu dh kena bertaubat aa. haha. suka nak malukan org. isk2.
Post a Comment