.........goodbye 2009
and welcome 2010......
celebrating 2010 dgn cite nih... Boys Before Flowers.. bosan jugak new year nih... tp cite nih ade n buatkan sy sgt² nak tau endingnyer.. lebih kurg 3 hari, sy berjaye abeskan 25 episod + 1 interview wit f4 itu.... cite nih sgt mengigaukan sy sampei sy xtdo nengok.. hehe... mmg la xtdo kan.. kalo tdo nak tgk cane... dlm mimpi plak.. jadik crite sy sndri nnt.. =) rekemen abes sape nak nengok.. softcopy sy ader.. iklan sket.... =p

its them, boys & flower =)
Azam baru 2010? topik hangat kan...
sy no komen... azam taun lepas sgtlaaa x berjaye.. =)
hari pertame taun nih, lepak dgn clasmate n housematenyerr... ktorg nengok 2 movie @ ECM... Avatar n Alvin & the chipmunk... Both crite best... Cumilnyer cite avatar tuuu.... cumil pade layoutnye... alien tu tidak.. pjg sgt.. hehe... seriau nengok tinggi² sgt tu... da mcm galah pjg... =) chipettes tu sgt sexy n cute.... ahaks~

huh... camera henpon chap ayamzz... =p

x sah x try kasut... owh... bukan try je...
dah terembat 1 sblm try yg nih... hehe..

first meal 2010... lunch @ johnnys...
act, its brunch.. sy x bfast di awal 2010.. hehe..
pdhl slh 1 azam, xnak skip bfast.. kwang³...
naseb la badan.. dpt tuan camnih... =p
p/s: rase nak bace novel itu.. tp mls.. later!
p/s/s: 9 January, x sabar!
p/s/s/s: bg sy care nk uplod pic cepat utk blogspot nih plz.. slalu n3 trsumbat kat draft... huhu..

2 comments:
uiks.nak jadi flower dalam itu muvie la.sebab ada 4 lelaki itew.. sonok2.
hehehe... sgt sronok.. nnt copy la cite tu.. =)
Post a Comment